Proč tak miluju sekáče a jak jsem k nakupování v sekáčích dostala

By Ze sekáče - října 13, 2019

Možná by bylo na začátek fajn říct, jaká vlastně ta moje cesta k nakupování v second handech byla. Protože i když nakupování v sekáčích miluji, tak bylo i období, kdy tomu tak úplně nebylo.
K second handům jsem měla vždycky blízko. Už jako malá jsem do nich chodila s mamkou. Pamatuji si dokonce, že mi v něm mamka koupila kostým na maškarní. Pak jsem na další dobu na sekáče zapomněla. Moje vášeň se plně projevila na gymnáziu, kde jsme se s Domčou poznaly. Hned vedle gymplu je takový malý second hand, kam jsem občas zašla. Přesně si pamatuji den, kdy jsem o polední pauze do něho po dlouhé době zašla a našla jsem v něm úplně nové Vans boty asi za 100 Kč a od té doby to šlo se mnu z kopce.

V sekáči jsem našla třeba i takovéto nádherné boho šaty jak pro vílu.

Zjistila jsem, že Domča je stejný závislák jako já, a tak jsme začaly do sekáčů vyrážet spolu. Nejdříve u nás ve Strakonicích a pak do okolních měst, do Prahy a nakonec i do Berlína (a další města jsou v plánu!).

A ze sekáče jsou i tyto "šněrovací" boty, které naprosto miluju.

Moje vášeň pro sekáče si ale prošla různými fázemi. Od naprostého nadšení, kdy jsem do sekáče šla jenom pro to, abych si něco vybrala (většinou to dopadlo špatně, protože jsem si odnesla kousek, který jsem většinou neměla ani jednou na sobě a řadil se do kategorie módního pekla) až po fázi, kdy jsem do sekáčů dlouho nechodila vůbec. Důvodem bylo asi hlavně to, že jsem po několika návštěvách second handu, kdy jsem si neodnesla ani jeden kousek, usoudila, že už v sekáči asi nikdy nic zajímavého nenajdu.

Momentálně se nacházím ve fázi, kdy miluju sekáče a chci nakupovat jenom v nich. Asi je to tím, že jsem konečně našla ten pravý sekáč, který mi absolutně vyhovuje. Dalším důvodem je i fast fashion. Nemám chuť každou sezónu nakupovat drahé a nekvalitní kousky v obrovských řetězcích s oblečením.

A jak to máte Vy? Nakupujete v second handech?
M.

  • Share:

You Might Also Like

5 komentářů

  1. Tak ty šaty jsou nádherný! U nás v sekáči jsou takové nic moc kousky, protože to lidi hned vykoupí a na mě nic nezbyde! :D

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuju :) Já většinou právě chodím nejradši do sekáčů, když naskladňují nové zboží. Ulovím toho většinou nejvíc :) M.

    OdpovědětVymazat
  3. V sekáči nakupuji, zrovna dnes jsem našla triko, které jsem kvůli špatnému stavu vyhazovala, což byl pro mě veliký objev a jsem za to ráda. Jinak já jsem na tom podobně, taky jsem se s nimi setkala v dětství, akorát chvíli měl i můj taťka sekáč a pak když jsem byla starší, tak mamka si v jednom přivydělávala.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, tak to je super, že takhle sekáče jsou součástí Vaší rodiny :))

      Vymazat
  4. Já nakupuju v sekáčích už od asi 8/9.třídy. Hlavním důvodem bylo za málo peněz hodně muziky. Také jsme s kamarádkou velmi rádi trička upravovaly a nechtěly jsme stříhat nová, takže jsme jim dávaly doslova druhý dech. U nás teď otevřely nový a fakt tam amjí parádní kousky. Ale chodím tam tak jednou za měsíc, ať se oblečení vystřídá a taky abych si nekupovala, co nepotřebuju :D

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat